Proposal Dah Lulus...

Proposal Diluluskan!

Proposal dah diluluskan n peruntukan akan ditambah sebanyak setengah juta!

Memang tak sangka... sbb kitaorang budget dlm suku juta je dalam proposal tu... Dah la Chairman memang gelabah giler bila dia serahkan proposal tu kat Datuk n Datuk suruh dia summarized kan proposal tu Kesian Chairman... Kitaorang memang suka buli dia

Apa2pun, syabas kat Chairman sbb dah present ngan baik . Sekarang kitaorang bersiap-sedia keje macam nak gila utk projek setengah juta ringgit nih!


0 comments:

Post a Comment