Aku, Juara Penemuduga Terbaik

'So how's your day? Busy ke?'
'Erm...' long pause, 'Tak kot.'
'Buat apa la kat opis?'
'Takde sangat.'
'So **** dah tambah feature la? Lepas ni nak buat apa pulak?'
'Ingat nak taruk **** pulak.'
~ Diam ~
'Lama awak tak lepak ngan Along, kan?'
'Erm. Yalah kot.'
'Apsal awak tak ajak dia lepak? Mesti dia bosan.'
'Tak kot.'
'Naper?'
'Dia kan dah tukar keje lain.'
'Owh. Dah ye? Senang dia dapat keje baru kan?'
'Hmm.'
~ Diam lagi ~
'Kalau orang ngengada ngan awak, awak menyampah tak?'
'Tak tau.'
~ Di penghujung ~
'Naper awak tak banyak cakap?'
'Penat kot.'

Aku: 8 soklan kesemuanya = 8 markah utk aku
Dia: 0 soklan = 0 markah utk dia.

Pemenang kategori Penemuduga Terbaik = aku

P/S: Bagi mengekalkan kejayaan aku menggondol anugerah juara kategori Penemuduga Terbaik, aku mintak jasa baik korang untuk menyumbangkan soklan2 untuk stok 30 tahun lagi. Ini memandangkan aku punyer stok pun dah hampir abis. Jasa baik kalian aku ucapkan sekian terima kasih!

0 comments:

Post a Comment